Hawaii spirulina 500mg 400 tabletti

Epood > ANTHONY WILLIAM MEDITSIINIMEEDIUM SOOVITUSED >Hawaii spirulina 500mg 400 tabletti
Tootevalikud:
Nimetus Hind
Hawaii spirulina 500mg 400 tabletti 34.00 EUR
 

Spirulinat peetakse sageli kõige TÄIUSLIKUMAKS TOITEVÄÄRTUSEGA TOIDUKS KÕIKIDEST TOITUDEST ja sellel on lugematuid omadusi hea tervise säilitamiseks ja haiguste ennetamiseks. Seda seetõttu, et see sisaldab palju olulisi toitaineid ja antioksüdante, sealhulgas proteiine, kompleksseid süsivesikuid, rauda ja A- ja K-vitamiine ning B-kompleksi. Samuti on see rikas klorofülli, rasvhapete ja nukleiinhapete ning lipiidide poolest. Spirulina on rikkalik gammalinoleenhappe või GLA poolest, mis on rinnapiimas leiduv ühend, mis aitab arendada tervemaid lapsi.
 
Spirulina pakub karotenoidide rohkust ja on kõige rikkam beetakaroteeni sisaldav toit. Spirulinas leiduv beeta-karoteen on kümme korda kontsentreeritum kui porgandites.
 
 Spirulina  on rikas ka raua, magneesiumi ja teiste  mineraalainete poolest ning seda on kergem absorbeerida kui rauaga toidulisandeid.
Kümme grammi spirulinat suudab tarnida kuni 70% raua miinimumnõuetest.
 
Spirulina pärsib halbade bakterite nagu E. coli vohamist seedetraktis ja stimuleerib soodsat
mikroflorat, nagu laktobatsille  ja bifidobakteriat , et soodustada tervislikku seedimist ning õiget soole funktsiooni.
Tervislik mikrofloora on hea tervise  üks aluseid. See suurendab organismi võimet absorbeerida toite, mida sööme ning aitab kaitsta nakkuste eest.
 
Spirulina on oluline raskmetallide, nagu elavhõbe, alumiinium, plii,  kaadmium ja toksilise vase eemaldamiseks maksast, reproduktiivsüsteemist, soolestikust, kilpnäärmest ja ajust.
 
Vabanedes nendest METALLIDEST, eemaldate te kõige lemmikuima toidu viirustelt, kes on paljude krooniliste haiguste ja sümptomite, sealhulgas autoimmuunhaiguste taga.

Hawaii spirulina on hämmastav naturaalne supertoit, mis sisaldab üle saja toitaine ja  94 mineraali.


Manustamine:  6-8 kapslit päevas koos toiduga tarvitada


Toidulisandid ei ei asenda mitmekesist toitumist. Päevast tarbimist mitte ületada. Hoida lastele kättesaamatus kohas.

Märkus: Info siin lehel on eneseharimiseks ja ei asenda arsti poole pöördumist.