Ostuinfo

 
 

Toodete tellimiseks lisage tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nupule „vormista ost“.
Tellimuse vormistamiseks palume täita paki kohaletoimetamiseks vajalikud andmed. Kui soovite paki saata kellelegi teisele – näiteks kingituseks, palume aktiveerida kohaletoimetamine teisele aadressile ning sisestada paki vastuvõtja andmed.
Tellimuse kinnitamisel vormistatakse teile ettemaksuarve, mis on võimalik tasuda koheselt pangalingi kaudu või pangaülekandega. Arve kinnitatud tellimusest saadetakse ka teie e-posti aadressile, juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem. 
Tooted postitatame teile peale arve tasumist 1-4 tööpäeva jooksul.
 
 
 
Kauba kohaletoimetamine toimub DPDpakipood (5,00) Omniva (alates 3,4€) või SmartPOST'ga (3,60€), tulen ise järele  Pärnumnt.238(0€), väljastamise aeg kokkuleppel .
Nädalavahetustel ja riiklike pühade ajal me kaupa ei väljasta. Kui tellimus on tehtud ja makse laekumine on meile nähtav, jõuab pakk teieni 2-5 päeva jooksul. Kui mingil meist oleneval põhjusel peaks minema kauem, anname sellest teada. 
 
Post24 pakub võimalust siduda pakiautomaadi kanalit teiste pakisaatmiskanalitega. Paki saaja võib valida kättesaamiseks nii pakiautomaadi (3 €), postiasutuse (4 €) kui kulleriga kohaletoimetamise (5,5 €) võimaluse. Post24 on välitingimustes kasutatav unikaalne pakiautomaat. Avatud 24h ööpäevas, head asukohad ja mugav ligipääs, veebist jälgitav teekond. Post24 pakiautomaadist pakivastuvõtmine on imelihtne ning võtab aega vaid mõne hetke. Peale tööpäeva sisestatud saadetised jõuavad juba järgmise tööpäeva hommikuks sihtkoha automaati.
 
SmartPOSTi pakiautomaadid kaitsevad sinu saadetist ilmastiku võimalike mõjude eest. Paki saatjale või tellijale on kõige tähtsam, et kaup jõuaks sihtkohta parimas korras ja ilma ebameeldivate üllatusteta. SmartPOSTi siseruumides paiknevate pakiautomaatide puhul ei pea muretsema, et külm, kuumus või niiskus sinu hinnalist saadetist kahjustama pääseks. Tootegrupid, mida liigne külm, kuumus või niiskus kahjustada võib, on näiteks järgmised: ilutooted (kosmeetika, parfüümid, läätsed), tervisetooted, elektroonika, arvutikaubad, fotokaubad, toiduained/toidulisandid. Talvel soovitame kindlasti SmartPOSTi, et teie kosmeetikatooted miinuskraadidega ilma korral postiautomaadis ära ei külmuks!

 
 
Tasuda on võimalik kasutades pangalinki (SEB, Swedbank). Peale arve tasumist suunatakse Teid tagasi kaupmehe juurde.
 
Samuti on võimalik tellida ettemaksuarve, mis tuleb tasuda hiljem inernetipangas. Kui tellimuse eest ei ole tasutud 3 tööpäeva jooksul, tellimus tühistatakse. 
Arveldusarve numbrid: 
Roserya OÜ
Swedbank a/a EE382200221053748716
SEB pank  a/a EE791010220206915222

 
 
Roserii.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib teile alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastamisõigus. Tagastamisõigus on loodud garanteerimaks seda, et saadetud kaup vastaks tellitule. Tingimused on järgnevad:
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada meile avaldus e-posti aadressil info(ät)roserii.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest.
  • Kauba tagastamine toimub kliendi kulul ja sel puhul  transporditasu ei hüvitata (välja arvatud juhul kui tagastatud kaup ei vasta tellitule).
  • Kauba tagastamisel tuleb ostetud toode/tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
  • Raha tagastatud toodete eest hüvitatakse teile viivitamatult, kui kaup on tagasi lattu jõudnud, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole Roserii veebipoest tellimise eripära.

 
 
Teavitame teid ka e-maili teel tellimuse täitmise protsessist ning tellimuse staatusest.
 
Vastu võetud - oleme kätte saanud teie tellimuse, kuid makse on veel laekumata.
Töötlemisel – tellimuse eest on makstud ning hakkame tellimust kokku panema.
Täidetud  – kaup on kliendile välja saadetud. Kui 5 päeva jooksul pole teile teatatud paki saabumisest, siis teavitage sellest koheselt meid.
Tellimuste staatust uuendatakse kord päevas.